strömsholm dag 1:)

hej. Ja nu har jag precis kommit in från att ha varit hos Lias häst Ettan och mockat och gjort i ordning all hans mat:) vaknade vid halv 9 av att Lia kom tillbaka från sin stalltjänst. Senare så ska jag ner till Ettan igen och göra i ordning han och rida upp honom till ridhuset ska bli riktigt roligt:) hoppas han är snäll mot mig bara. Nu är jag aldeles ensam hemma i lias hus för hon har ridlektion. Det är så himla skönt att vara här , bara kunna koppla av och vara med hästarna:) jag börjar sakna ridningen ganska mycket nu när man ser hur bra det går för lia med hästarna. så när jag har gått ut skolan så ska jag fan skaffa häst igen:) 
Nej nu ska jag vila lite innan jag ska ut och rida...

Pussar på er alla<333 

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer maria:)

2009-02-17 @ 21:59:25
Postat av: Anonym

jag ska:P

2009-02-18 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0