snart träning

Ja kom nu nyss hem från stan:P har varit där med sonja sen typ kl 2 , vi har gått å kollat i lite afärer å så, sen kom jk och jocke så då satt vi å prata lite med dom:P vi åt även lite midddag på hesburger:P

Engelska provet gick nog ganska bra tror jag, kan ju hoppas iaf. ikväll blir det handbollsträning, har inte tränat å några veckor så ska bli skönt å träna lite:P

Fick nu också reda på att jag å Elin ska ses å göra nå kul på lördag har inte träffat henne på typ en månad:P

Nej nu ska jag kila

Pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännen, de är åland? de är nååååågot svårt att inte köpa likadana skor på åland, å spec när de bara finns 2 skobutiker.. eller har jag fel nu? å dessutom finns de säkert andra som köpt dom skorna före dej, ska dom då bli fittiga på dej då eller?

2009-02-03 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0