sjukskriven:P

Hej. Ja igår kväll så gick jag till sjukhuset och läkaren sa att det är nån form av ledband som håller ihop dom olika skellett delarna i foten som har brustit. Så jag får inte träna på en vecka och när jag berättade att jag står upp nästan hela dagarna sa han att jag inte får det så han sjukskrev mig resten av veckan :P så om typ en vecka ska jag börja träna upp min fot försiktigt med några rehabliterings övningar....

I morgon bär det av hem till sverige för sportlov ska bli riktigt skönt de:) Vi åker som vanligt med båten till sthlm så man hinner ha lite roligt:) men i morgon blir vi ett större gäng än vad vi brukar vara, det blir jag,clara,petter,pontus och jennie:) blir nog riktigt roligt de:)
Juste jag färgade mitt hår igår, så nu är jag brunett igen:P
Nu ska jag vila lite och spela lite x-box:)

Pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: jane

Du passar jätte bra i brunt hår tycker jag ;)

2009-02-14 @ 11:01:19
URL: http://pluttenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0