praktik.....

hej... Ja i morse när jag kom till skolan kommer min lärare ner för trappan å säger att jag ska på praktik för att en i klassen som skulle ha varit var sjuk, så det var bara att vända tillbaka när jag hade kommit till skolan... Jag är på ett jätte trevligt ställe pommern heter det... jag jobbar med 2 st jätte roliga killar. andreas och roger.... jag har panerat strömming och lagt upp mat :P  ska vara där tills på fredag....

Idag så måste jag storstäda mitt rum inför lovet, jag orkar inte men måste försöka ta itu med det...

har fortfarande piss ont i foten , jag hann ju inte ringa sjukhuset heller eftersom jag blev tvungen att skynda mig till praktiken... får se om jag kanske hinner i morgon:)

nej nu ska jag vila och sen ta itu med min städning

Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0