pigg

hej... Ja vaknade nyss, kan inte sova vet inte varför men det är jobbigt att vakna så tidigt... Båtresan igår blev väldigt lyckad:) fast ja vissa blev ju lite för packade men men det var riktigt roligt ändå:)
I fredags kl halv 7 på morgonen bankar det på min dörr å då ramlar det in två stupfulla 2:or Marjaana och glenn, fyfan va arg jag blev jag som skulle ha sovmorgon, men nej det fick man inte..

Jag fick sällskap av Petter igår från stan till norrtälje riktigt trevligt, sen så kirra han skjuts ut till gräddö så nu är jag här ute, ganska skönt faktiskt...

Ja och idag är det ju alla hjärtans dag(alla smärtans dag) får se om det händer nå roligt för man har ju ingen kär som man kan tillbringa kvällen med:( får se om elin kommer med nån bra plan:P

nej nu ska jag försöka bränna ner mina filmer från datan till skivor.

Pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Hinken

mm får ha en bra dag det är synd att en så fin dag skall gå till spillo när man kanske skulle kunna spendera den med nån person som ligger en nära hjärtat! Ha ett bra sportlov!

2009-02-14 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0