På väg:)

Hej. Ja nu sitter jag i bilen på väg ner till strömsholm:) ska bli jätte roligt att träffa Lia. När jag kommer dit så ska vi typ direkt till ena stallet där hennes häst ettan bor och kolla till han:) mys... Sen så ska jag väll försöka bosätta mig i lias hus med alla mina saker jag tagit med:P ahhaha:P
Jag ska stanna hos Lia ända tills på fredag, ska bli så skönt å komma bort å få vara med hästarna nästan hela dagarna. fast det som är lite tråkigt är ju att lia går i skolan för hon har inte lov den här veckan... men jag underhåller mig nog om dagarna med datorn och kanske lite promenader:) nej nu ska jag logga ut:P kanske skriver i morgon...
Har varit med syster till norrtälje idag:P det gick bra sen åt vi lunch med pappa:P det blev pizza....

Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0