nyss vaknat:P

Hej. Ja vaknade nyss. gårdagen blev lyckad med krök på båten från åland till sthlm:) fast vi blev lite fulla och började bråka lite men det gick över som tur va:) vi sjöng karaoke och vi ägde sönder:P när jag kom till rimbo mötte jossan upp mig på stationen sen gick vi hem till mig och lämnade mina väskor... sen gick vi bara runt och hade tråkigt....

Idag kommer Elin hit för vi är bjudna på fest hos Emil så det blir nog skoj de:P så när hon kommer ska vi förkröka lite hemma hos mig....

Idag när jag vakna märkte jag att jag har världens blåmärke på mitt lår men har ingen aning om vad jag har gjort. för jag vet att jag inte har ramlat eller nått sånt, skumt skmumt....

Nej nu ska jag gå å äta frukost, skriver senare

Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0