ledig

Hej ... ja nu har jag precis kommit hem från norrtälje för jag har varit hos tandläkaren:P det gick bra hade inga hål eller så....
Helgen blev lyckad tills vi kom till rimbo. jag mötte Elin i norrtälje på lördan så då gick vi ut å tog några drinkar. sen åkte vi till rimbo å skulle in på 100% men det råkade vara en liten slyna där som tjalle på valkterna att jag inte va 18.... så gör man inte.... så efter det så va inte min helg så lyckad längre.... plus att min syster typ aldrig mer vill träffa mig för att jag åkte fast på 100% , hade ju "lånat" hennes leg....

I går så var jag och elin hemma hos emil å laga mat åt han sen såg vi en film som var skit bra och läskig...

Idag kl 19:00 så åker jag tillbaka till Åland och jag hoppas på att jocke kan vara så snäll å köra ut mig dit för jag skulle verkligen inte orka sätta mig å åka buss ut till Kapellskär... nej nu ska jag äta något å gå ut å ta en cigg.....

Pussar på er alla<333



Va tycker ni, kanske man ska färga håret mörkt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0