hemma efter en dag i skolan

Hej. Kom nu nyss hem från skolan. Dagen har bara gått bra och vi hara bara haft yrkesämnen hela dagen. Morgonen började inte så bra, på väg till hotell&restaurang skolan i morse så skulle jag kasta ut min fimp från brunos bilfönster men på något underligt sätt så hamnade den innan för min tröja så jag fick panik och började skrika och försökte få bort den, det blev massa små hål på insdan av min jacka och jag fick ganska många brännmärken på min rygg och ett på handen, det var inte skönt....

Har även skrivit på mitt slutarbete idag igen och jag börjar nu verkilgen närma mig slutet, skönt de:)

Har engelska prov i morgon så måste försöka läsa på lite av de så jag kanske kan något i morgon. Är även ledig på fredag fyfan va skönt:) fast stannar på åland tills fredag för jag ska åka båten från åland till sthlm med Clara & Heidi så då blir det party party.

nej nu ska jag vila en stund och sen ska jag ut och gå...

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0