Godmorgon

Hej. ja har precis vaknat nu :P Idag ska jag fortsätta ha min praktik som jag blev sjukskriven för förut...
igår kväll så var jag,clara,patte och heidi och bowlade . Det var jätte roligt och i början gick det skit bra för mig, sen började det gå dåligt sen lite bra igen men jag förlorade sen till sist över clara med typ 7 poäng:P så det var ju nära den här gången... Ställningen blev igår alltså 1:a plats clara
                                                                                    2:a plats jag
                                                                                    3:e plats patte
                                                                                    4:e plats heidi.
Nej nu ska jag börja klä på mig och sånt skriver senare ikväll:P
Pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis till andraplatsen!

2009-02-26 @ 06:27:35
URL: http://junitjejen.se
Postat av: :P

man tackar

2009-02-26 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0