fundersam/ och bara tänker på en person

Hej. ja sitter nu vid datan och äter vindruvor och dricker fun light... igår när jag skulle sova kunde jag inte sova för jag bara tänkte på dig hela tiden, känns så jävla jobbigt för jag vet inte hur du vill ha de, du säger att du vill men ändå verkar du inte vilja, de gör mig förvirrad. Hur ska jag kunna visa dig hur mkt du betyder för mig... ingen aning för jag vet inte hur jag ska kunna säga det så du verkligen förstår. När jag kommer hem i helgen hoppas jag iaf att vi kan ses så jag får se dig.... och kanske kan få prata lite s¨å jag kan få lite klartecken hur du egentligen vill ha det.




Blir även arg på människor som måste köpa likadana saker som jag har, fan skaffa egna stilar. det fittigaste är ju lixom att när de vet att man själv har likadana å så efter typ 1 månad så går man å köper likadana det stör mig verkligen. aja nu ska jag se om det kommer nå skoj på tven och sen måste jag plugga på engelska prov som vi har i morgon

Pussar på er alla<333

Kommentarer
Postat av: (:

vännen, de är åland? de är nååååågot svårt att inte köpa likadana skor på åland, å spec när de bara finns 2 skobutiker.. eller har jag fel nu? å dessutom finns de säkert andra som köpt dom skorna före dej, ska dom då bli fittiga på dej då eller?

2009-02-03 @ 21:21:06
Postat av: :DDDDDDD

till: "(:"

men människa, väx upp? "de är åland" men komigen, kom på nå bätre ursäkt va. men jo, d ligger nånting i d du säger om åland, för alla verkar ju int ha d så jävla lätt..oooooomg!

2009-02-04 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0