fredag, sista dagen hos lia på strömsholm...

Hej. Ja vaknade för typ en halvtimme sen av pappa ringde å sa att han åker typ hemmifrån kl 2 så han kommer och hämtar mig vid typ kl 5. Det har varit jätte roligt att vara här på strömsholm, fan att min fot gör så jävla ont bara annars hade jag kunnat rida lite mera. Igår så var vi i hallstahammar där lia går i skolan , hon var lite trött så vi stannade bara till kl 1 skönt de, när vi kom hem så red jag aqvarell och lia skulle ha ridit en av charlies hästar men den hade ingen sadel hemma, så hon fick longera en unghäst ist... det gick jätte bra att rida igår förutom att det gjorde jätte ont i foten min:( men men ska til sjukhuset idag tror jag...
vi lyxade till det lite igår också och åt en god köttbit med råstekt potatis och bea, mums....

Idag så kanske jag ska rida aqvarell beror på om min fot klarar det och på hur mkt klockan hinner bli. Lia är uppe i stallet som vanligt så jag är ensam hemma i hennes hus.....

Ikväll när jag kommer hem så vet jag inte riktigt vad som händer men jag och elin har kanske lite planer inför morgondagen hoppas det går att sluföra:)

nej nu ska jag äta lite:P

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0