bowling med pinglorna:)

Hej. Ja nu har jag precis kommit hem från bowlingen. Efter skolan idag så bestämmde jag,clara å patte att vi skulle spela bowling så vi gick och bokade en bana:P Det var jätte roligt, men tyvärr så gick det inte så bra för mig idag:( jag brukar alltid ha turen med mig men inte idag , men jag fick i alla fall några strikar å de e ju tur det:) Clara kom på 1:a plats jag på 2:a plats å Patte på 3:e plats:P Vi måste bowla oftare brudar det är ett ganska roligt nöje att göra nån gång i veckan:) Så nu har jag precis tryckt i mig en billys känner mig lite fet men det är så gott:P

Här kommer några bilder.


patte ser jätte glad ut:P



Clara ser också jätte glad ut:P
     
Pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: clara :DDD

du borde stämmas för alla fula bilder på mig, men du å patte är så fina så :)) ja lätt att vi ska bowla oftare :D <3

2009-02-24 @ 17:30:02
Postat av: Anonym

va säger du, du är så söt med dina små glasögon:P ja vi får bestämma att vi bowlar ty 1 gång i veckan:P

2009-02-24 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0