båten:P

Hej. Ja nu sitter jag på båten påväg tillbaka till Åland . Mitt sportlov har varit lyckat med strömsholm och krök:P
Det blev inget party hos mig igår , jag och elin drog hem till Chris istället, där blev det lite ölspel, sen bada bubbelbadkar, det var jätte mysigt. Det blev även så att vi blev lite för fulla så vi fick sova kvar där igår. Så halv 8 i morse blir man väckt av att chris kommer å skriker att han ska köra hem oss, så när jag och elin kom hem till mig så drog vi till grillen å åt en macka till frukost, gottgott. sen bunkrade vi upp oss framför teven och såg på en wallander film, den var sjukt bra.... Ikväll så blir de väll till att ta det lugnt och kolla på beck.. Sen hälsa på alla som kommer från båtarna senare ikväll:P
jag blev ju tvungen att åka den tidiga för att ingen kunde köra mig till båten annars:( menmen ganska skönt att komma till åland tidigt så hinner man packa upp alla saker och så...

Morgondagen börjar med hotell lära på hotell&restaurang skolan.... sen typ matte å sånt tråkigt....
nej nu ska jag kolla vidare på datan..

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0