Alla smärtans dag:(

Hej. Ja då sitter man här helt ensam på alla hjärtans dag:( det känns egentligen för fittigt skulle vilja ha någon att tillbringa denna fina kväll med men det finns ingen.... Så om nån känner sig lika ensam som mig så kan vi synda tillsammans...
Ja idag har jag inte gjort ett piss bara tagit det lugnt... pratade lite men en vän om vad som hände på båten igår och så , sen har jag gått runt å kollat lite i affärer i norrtälje innan jag åkte till rimbo...
Min kväll ser nog ut att lägga sig i sängen framför teven å bara kolla på något som visas:P

Jag har också bestämmt att jag å pappa ska åka upp å åka skidor/snowboard nån dag nu när jag har lov, sen ska jag försöka pallra mig ner till strömsholm för att hälsa på världens bästa Lia, saknar dig gumman....

nej nu ska jag gå å glo på teve hoppas alla får en riktigt trevlig kvälll

pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: alexandra

inte så konstigt att du var ensam på alla hjärtans dag, tror du att någon vill ha en desperat liten fjortis som lägger ut sig själv i underkläder med push-up bestående av papper i bhn.. patetiskt

2009-02-17 @ 10:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0