Uppdatering 20.12.09

Ja hej nu har jag inte skrivit på några dagar igen, Men jag har inte riktigt haft tid med det.
Under tiden som gått har det varit riktigt nice med fester hit och dit och trevligt folk...
Julfesten i fredags blev roligare än väntat. Dom hade anordnat massa roliga lekar och annat. Jag och Sonja tävlade i en gren och vi va riktigt grymma:) Sen efter julfesten drog massa folk hem till mig där vi dansade och hade det rikigt trevligt tills grannen kom och sa att vi skulle dämpa oss:P Men vi hade de kul innan i alla fall alla stog och dansade till macarena och aa de va riktigt kul:) Sen drog alla till en annan fest men vi blev där bara en kort stund för där sög de, va bara massa lusse snobbar där:P

Igår så åkte jag och Linda hem till Sverige och ja båtresan va riktigt rolig den me^^ Va sjukt mycket folk och när jag hade fått i mig några drinkar gick jag upp på dansgolvet och dansa bugg med en skit rolig gammal gubbe:P Sen när jag kom hem drog jag, Jossan, Sandra och Jeppe ut och åkte bil och snow racer de va skit nice, vi åkte med snow racern efter bilen, sen åkte vi runt lite i Norrtälje och gled:)

                        
                                      En bild på mig och Lola från i torsdags:)

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0