tisdag 15.12.09

God kväll... Nu har jag precis duschat och sitter och väntar på att Navy CIS ska börja. Sen efter de kommer andra avenyn^^
Idag har jag bara varit i skolan och inte gjort ett piss, så denna dag kändes ganska meningslös men vi blev ju tvugna att vara där eftesom vi skulle ha en utverdering med läraren och rektorn hur det hade gått den här terminen.Det mesta va bra förutom att jag hade mycket frånvaro...
NU återstår bara två skoldagar sen är det Julfest och sen lov:) ska bli så jävla skönt med lov...

nej nu börja snart Navy CIS å innan de börjar tänkte jag göra mig en kopp te.

                      

Där vill jag ligga nu i värmen och ha det skönt, men ist får man sitta här å frysa ihjäl...

pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0