snö

god kväll, Ja nu sitter jag här och väntar på att svänska hjältar galan ska börja:) Tror att det kan bli kul att se på, tänk att det faktiskt finns människor som hjälper andra människor i nöd det är helt underbart att det finns människor med så modiga hjärtan... Sen ikväll är det premiär för Trauma på TV3 och det måste vi kolla på och se om de är nå bra:)
Skola i morgon, ska ha samtal med rektorn och min lärare och se hur det har gått för mig den här terminen, så vi får se hur det går. Tror inte de blir så bra ord för jag har ju inte direkt tagit skolan så seriöst den sista tiden:/ Så det ska det bli ändring på tills nästa termin:)

Nu känner man också verkligen att vintern har kommit på riktigt, det ligger snö på marken och det är svin kallt ute. Det är nu man skulle behöva någon som kan värma en^^

                          

pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0