sliten

hej ja igår så blev det lite livat^^ Jag, Linda och Lola satt hos bejje å drack sen blev det park och sen till arken. Vi hade jätte roligt men det blev sen hemgång vilket resulterade i att man inte kom upp till skolan i morse...
Idag har jag bara legat hemma hela dan å kollat på Fickan Som Lekte Med Elden den va riktigt ´bra, ska nog se den en gång till någon dag och då hoppas jag att Benjamin vill se den också:)

Lite partybilder från helgen^^
                      
                          jag, Sonja & Linda på bilden^^
                      

                                   Jag och Ia släpper loss:)

                      

                      


Pussar på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0