shopping

Hej ja, nu har jag inte skrivit på några dar igen, men har inte haft tid.
På juldagen så va vi först ut till pappa på tjockö och åt jullunch sen på kvällen så gick jag hem till syrran och drack lite där och vi hade det jätte trevligt:)
Igår så var jag, syrran å Robin i Täby och handlade nästan hela dan och jag hittade massa fina saker som inhandlades, men de gick åt en hel del pengar också, typ 3000kr:P
Det jag handlade var, Jeans, 5 tröjor, skor, björn borg trosor, ett midje skärp aa de va vad jag kommer ihåg kanske glömde något men de spelar ingen roll:)
Nu väntar jag bara på att min klänning jag har beställt till nyår ska komma så att jag sen kan åka till Åland och festa lite^^


pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0