23.12.09

God morgon bloggen:)
Ja nu är det bara en dag kvar till den stora dagen Julafton.
I måndags så fyllde ju min syster 20 år så då va jag på kalas hela dagen hemma hos henne, å bakade 2 tårtor gjorde jag också och dom blev skit goda:)

Igår så va jag och mamma in och köpte dom sista julklapparna, och jag hittade jätte fina saker:)

idag är det onsdag dan innan julafton så idag ska jag inte göra ett skit, bara ikväll för då ska jag och mamma spela bingolotto och jag hoppas på att man kan få vinna något:) Det skulle ju sitta bra till så här till jul.

Annarsrullar allt på som vanligt, Jag beställde också en nyårs klänning igår från Nelly, den e skit snygg så jag hoppas bara att den passar när den kommer:)

                         

pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0