torsdag

hej , Ja nu har jag haft lite bloggtorka igen...
Så nu får jag försöka kortfatta lite hur den här veckan har varit...
Ja i måndags så satte jag in p-staven och det gick riktigt bra, syster min var med in till norrtälje som sällskap, så vi åt lite donken och så innan vi åkte hem...
Tisdagen var en riktigt slö dag vi skrev bara ett prov på morgonen sen fick vi vara lediga resten av dagen det var riktigt skönt...
Onsdagen var som vanligt hade kemi och matte på förmiddagen och sen hade vi kök... Sen så var det ju 1:a april igår så valter ringde och busade med mina föräldrar om att jag kom stupfull till espen och att jag skulle bli utslängd därifrån, och så dumma som dom är så gick båda på det:) haha....
Torsdag idag vi har varit på sjöfartsmässa det var riktigt roligt, vi gick och samlade på oss massa saker man kunde ta, Jag fick ihop 24 st pennor, i keps, ett usb-minne och 3 st läppfett och sen massa godis:)
Sen fick vi äta en god lunch på arken riktigt gottt, fläskfile med stekt potatis och svampsås:)

Har också sett världens bästa film, jag grät under nästan hela filmen så jag reckomenderar alla film älskare att se, A Walk To Remember....




Nej nu ska jag försöka kolla upp om sebbe ska va med mig ikväll när dom andra brudarna är och kollar när EMD spelar här på Åland:)

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0