tisdag

Hej. Ja nu har jag tagit en liten paus i mitt pluggande, har nämligen 3 prov att  skriva i morgon...
Idag så har vi spelat innebandy turnering, ja eller vi har en turnering i skolan så idag hade vi en match och vi vann med 12-7 och jag lyckades faktiskt göra ett mål:)


Bilden föreställer min gamla klasskompis alex när vi körde innebandy i 9:an


På måndag så ska jag äntligen gå den där övningskörnings kursen som inte blev av när jag skulle ha gått den, för då var det för få anmälda, men nu jävlar blir det av...

Ska även träffa Elin i helgen ska bli kul för det var ett bra tag sen sist nu:)n så hoppas vi hittar på något roligt och hittar nån rolig fest:)
Nej nu ska jag gå ut och gå sen fortsätta plugga:)

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0