tillbaka på åland igen...

Hej:) jo idag åkte jag tillbaka till Åland igen, båtresan var därimot inte så rolig. Hela båten kryllade av pensionärer, men det gick bra en då. satt och kollade när alla pensionärer spelade bingo ganska roligt faktiskt.
Övningskörnings kursen fick bra i alla fall så nu ska jag bara vänta på att mina papper kommer så jag kan börja köra ordentligt. Har även funderat på att börja kolla på bil som jag kan ha att övningsköra i för pappas bil är automat och det är inte så stor mening med att köra då. om jag hittar någon bil ska det va en bil jag vill ha när jag har tagit körkort också, jag vill ju ha en Audi A3:a så får se om jag hittar något bra:)
Måste även också bara tacka Clara & Patte som hjälper mig med att skriva en uppsats i svenskan som jag inte kommer hinna med.

Och gott folk va händer på Valborg? Jag har några förslag men vet inte vart jag vill va... så kom med förslag på vad som händer...

Pussar på er alla<333


Bilden föreställer min lilla hund Fia med en blomma i munnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0