söndag

God morgon bloggen... Nu har jag precis vaknat och ätit frukost. Idag är det också sånt här underbart väder så snart ska jag bege mig ut på balkongen och sola:)

Gårdagen: ja jag sov till typ kl 12 sen så kollade jag på rädda willy3 , och den som alla andra filmerna vara jätte bra:)
Sen gick jag ut och solade i det sköna vädret.... Gick också en lång promenad med mamma ner till ICA där jag köpte hårfärg, så nu är jag blondin igen;) sen resten av kvällen tog jag det bara lugnt och kollade på The Wedding Date, den var helt okej faktiskt:) Sen mitt i natten vaknar man av att ja flera stycken fulla pojkar ringer....

Nej nu ska jag göra mig klar för att gå ut och sola:)

Pussar på er alla<333



Nu väntar jag bara tills jag kommer tillbaka till åland där mitt silver shampo finns så jag kan börja resan mot så där blont hår som jag hade förut,för nu är det lite gult:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0