Skärtorsdag

Hej:) Nu har jag precis vaknat och startat datan :)
Idag e de ju skärtorsdag så får se om man ser några påskkärringar idag...

Igår när jag precis skulle börja städa så ringde Jossan och frågade om jag skulle med till stan och shoppa, Så jag följde med fast jag knappt hade några pengar... Och som alltid annars när man är och kollar på kläder och när man inte har några pengar så hittar man så mycket fina saker man vill ha, Jag hitta bla en jätte fin klänning på HM som jag blev väldigt kär i:) Så det är ett inköp som måste ske när jag får pengar igen... Men jag lyckades i alla fall hitta en fin tunika att ha till leggins på Gina tricot....

Idag ska jag ta itu med städandet, ska städa rummet och resten av lägenheten. Sen har jag inga planer på vad som händer senare...

Nej nu ska jag gå och äta lite frukost:)

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0