påskafton

God morgon bloggen...
Ja nu har jag precis vaknat, Går dagen var helt lyckad:) Först åt vi middag hemma med syster och hennes kille, sen bar det av till norrtälje där jag mötte upp båtsman sen gick vi hem till jojjo där jenny också var som jag inte sett på år och dar:) så det var jätte roligt att träffa er:) vi drack några glas och hade det trevligt:)

Nu ligger jag och kollar på rädda willy och det är riktigt sorgligt:( dom håller på och ska skjuta valarna, när det handlar om djur i filmer blir dom så sorgliga och man börjar gråta när dom försöker döda ´djur, men tur att det bara är på film...

Idag är det också väldigt fint väder ute det märks att sommaren är på väg nu, så jävla skönt:) ska försöka sitta ute och njuta av solen ett tag efter filmen...

Pussar på er alla<333

här kommer lite bilder från igår:)






Kommentarer
Postat av: Anonym

en underbar kväll som måste göras om ;)

2009-04-14 @ 10:50:38
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: maria

ja den måste verkligen göras om:) det var jätte roligt att umgås med er igen:)

2009-04-14 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0