onsdag

hallå bloggen. Nu har jag glömt att skriva i bloggen igen... Har helt glömt bort att jag ska skriva.
Men ja ska skärpa mig nu, Idag så har jag bara varit i skolan och haft kök. Jag och Clara skulle baka mockarutor men ja dom blev inte riktigt som dom skulle. Så som tur är att jag inte ska bli kock för det skulle bli katastrof, servitör passar bättre för mig... Nu när skolan snart slutar så börjar jag få jävligt mycket att göra. Jag ska skriva 4 prov nästa vecka så det blir ganska tight men det ska jag försöka fixa....

Kvällen har jag spenderat framför datan ocg teven, ganska skönt.... Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova lite. Jag börjar bli så jävla trött på att leva ensam kan inte bara dröm killen komma in i mitt liv;)

Nej nu ska jag gå och sussa:)

Pussar på er alla<333


Här kommer en bild på min lilla hund Fia:) så söt så...

Kommentarer
Postat av: clar

lilla fia så himmla söt :)

2009-04-16 @ 16:04:05
Postat av: jenniiieh

åh söt!

2009-04-16 @ 16:10:46
URL: http://jenniiehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0