onsdag

Hej:) ja nu sitter jag vid datan och har precis varit inne på blocket och kollat på lite bilar:) Man hittar många fina bilar man skulle kunna tänka sig att köpa, måste bara prata med pappa först...
Skoldagen har gått bra, började morgonen med att spela innebandy match men tyvärr så förlora vi men men bättre lycka nästa gång som man brukar säga...
Jag och Patte gjorde munkar när vi var i köket på eftermiddan och dom blev jätte goda:)

Valborg i morgon och jag har bestämt vad jag ska göra, jag ska va hemma i Gräddö å kröka med alla gamla vänner därifrån, ska bli skit kul att träffa alla igen:) Så i morgon hoppas jag att det blir kanon väder och mycket trevligt folk...
Nej nu måste jag ta tag i mitt pluggande så jag får fortsätta skolan nästa läsår...
 måste bara skriva att lycka till AIK ikväll matchen mot Helsingborg... Den vinner vi Gnaget<3
pussar på er alla<333


Kommentarer
Postat av: Frida

Terassen :)

2009-04-30 @ 07:18:40
URL: http://breiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0