måndag morgon

Hej nu sitter jag vid datan och har precis stigit uppm ur sängen... det är nämligen så att jag är ledig från skolan idag för jag ska på den där övningskörningskursen idag, så från kl 17:00-21:00 idag ska jag sitta och lyssna ¨på en gubbe som står å snackar i fyra timmar...
helgen har varit underbart rolig, Fredagen blev lugn för jag va så jävla trött så när jag kom hem till Rimbo från Åland så såg jag lite på tv och sen somna jag väldigt tidigt...
Lördagen bestod först av att jag och mamma åkte in till norrtälje och shoppade lite, jag hittade 3 tröjor och en jätte fin långkofta... Sen drog jag iväg till Vallentuna för att möta upp Elin och Anna. Vi åt först pizza sen drog vi hem till anna och förade lite,. sen drog vi ner till Vallentuna centrum , till våning ett en krog där, och vem träffar man inte där inne då jo min andreas från tjockö å det va skit roligt:) ja det var verkligen en rolig kväll. förutom att en gammal kärring som var där inne snodde mina cigg, men fick tillbaka några cigaretter i alla fall:)

På söndagen så åt vi först lite lunch nere på centrum sen drog vi hem till Anna och solade i några timmar sen var det dags för mig att åka hem... Men den här helgen var grymt rolig och får se tjejer om jag kommer till valborg..

Pussar på er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0