Lördag

God morgon bloggen:)
ja åter igen så har jag glömt att skriva i bloggen....

Ja igår så tog jag Clara och patte båten från Mariehamn till Stockholm:) Där blev det ölspel och jag har adlrig i hytten:) vi hade det jätte trevligt, men som vanligt när vi har tagit några glas för mycket ska vi alltid börja tjafsa om något och igår blev det om att om man inte kan prata finska kan man inte få något jobb. och då blev jag irreterad, men men som alltid annars så löser vi det vi bråkar om och fortsätter ha trevligt.
Sen resten av kvällen låg jag bara hemma och slöa mig och kollade på The Beach det var faktiskt en riktigt bra film:) sen så va det en viss full personsom ringde ett antal gånger....

Idag vet jag inte riktigt vad som händer än, det får vi se längre fram:)

Pussar på er alla<333


Skärgårdscupen:) TJOCKÖ FC

Kommentarer
Postat av: Patte

vi sa aldrig att man inte får jobb om man nt kan finska, men det e en fördel. å d tyckt int du ;P sidusidu.

2009-04-20 @ 20:22:29
Postat av: maria

ja men den var ganska kul den där diskussionen;)

2009-04-21 @ 17:37:35
Postat av: clara

ja måste då säga att jag håller med maria. haha! men det är konstigt att vi aldrig har en sån livlig diskussion när det bara är du och jag gumman ;D

2009-04-23 @ 13:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0