Helgen

Hej. ja då var det återigen söndag... Den här helgen har varit relativt lugn, i fredags så var jag med Sonja,Jk och jocke och vi var lite över allt och hade det trevligt:) Jag drack några glas vin bara.... Träffade också den sötaste några gånger under kvällen:)
Lördagen bestod av vila på dagen för att sen åka iväg till Hammarland och jobba på en 18x3 års fest, det gick riktigt bra jag var servitör och ja det var ett väldans springande hela tiden men det gick bra, hade lite ont i fötterna sen bara:P Det var även en skit skön svenska som va där som inte fick upp sin vinflaska, för tyvärr så hade vinöppnaren försvunnit så jag fick använda mitt party trick och hjälpa honom att få upp flaskan:P
Söndag idag och jag har inte gjort så mycket, har kollat på tv och varit ute och gått och det var riktigt skönt. Senare ikväll ska jag se på van veteren sen ska jag sova tidigt för att orka va i skolan hela dagen, och jag hoppas nu att sötaste får tid att träffa mig innan jag åker hem för påsklov... Ska bli så skönt med lov måndag e sista dagen för mig innan lovet, för på tisdag ska jag på övningskörnings kurs och jag hinner inte tillbaka till åland på kvällen så jag stannar kvar hemma tills skolan börjar igen:)

Hoppas att alla andra har haft en trevlig helg:)

Pussar på er alla<333


Va säger ni ska jag färga håret blont igen??? kommentera era förslag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0